اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

نظرات (54)

رضوان
2 فروردین 93 9:17
فدای این پسمل عزیییییییییییییییزم چقدم جدی داره با تلفن حرف میزنه ... جیگرتووووووووووووووووووووووووووووو آره رضوان می بینی؟ انگار مدیر عامل ی کارخونه اس
عمه سمیه
3 فروردین 93 13:44
عززززززیز دلم سال نوتون مبارک چقد جییییگری آخه تو عسل من مررررررررررررسی عمه جونم سال نوشماهم مبارک باشه کجایی پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا نمیایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آنیل
6 فروردین 93 19:03
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . [قلب عاشقتم خاله فدات شه ممنون عزیزم ما هم برای شما شادی و شادکامی رو آرزو میکنیم .
سعیده، مامان هومان
7 فروردین 93 1:44
نوروزتان پیروز / هر روزتان نوروز ...سفره هفت سین قشنگتون با حضور شاه پسر خیلی زیباتر شده همیشه شاد و سلامت باشید ممنون دختر با احساس. خیلی دوستت دااااااارم
خاله مینا
7 فروردین 93 21:01
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . . سال نو شما هم مبارک باشه عزیزم
خاله مینا
8 فروردین 93 2:00
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها وااااااااااااااااای عزیزم چه کار خوبی کردی حتما میایم
فریبا
9 فروردین 93 17:49
سلام عزیز دلم دلم براتون خیلی تنگ شده بود امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی و امسال از اونایی که دوسشون نداری تا جایی که ممکنه دور باشی قربون این پسر خوش تیپ بشم که عین مهندس ها نشسته پشت میز واااااااای عزیزم . منم دلم واست یه عالمه تنگ شده بود . چه دعای خوبی در حقم کردی فریبا ولی متاسفانه شدنی نیست چون با طرف توی ی واحد هستیم متاسفانه
مرضی
9 فروردین 93 23:14
چه 7 سین خوشکلی چه اهورای قشنگی بووووووووووووووووووس به به به بالاخره مرضی خانوم به ما افتخار دادن . مررررررررررررسی عزیزم
رضوان
10 فروردین 93 0:21
خصوصی دارید مرسی عزیزم حتما می بینم
خاله مینا
12 فروردین 93 23:58
منم عکس 7سینمو گذاشتم و ی عالمه پست جدید بهم سربزنین و نظر بدین خوشحال میشم باشه عززززززززززیزم حتما
رضوان
15 فروردین 93 21:21
دوست ناااااااااااااااااااازنینممممممممم خصووووووووووووصی داریدددددددددددددددد باااااااااااااااشه عزيزم
ناهید
16 فروردین 93 20:45
وااااااای عزیزم کی آپ کردین ؟ بابا سفره هفت سینتو قربون عزیزم خانوم هنرمند . اون خوشگله رو ببین اون جا چیکار میکنه الهی من قربون اون چشمای خوشگلش بشم . بووووووووووووووووووووووووووووس . شهرزاد جونم سال نو مبارک مجددا امیدوارم سال خوبی داشته باشین و توی سال جدید به همه آرزوهاتون برسین عزیز دلم . اون پسر خوشگله رو هم ببوس که دل ما رو برده . وااااااااااااااااااي عشقم به ما سر زده . مرسي عزيز دلم . انشاله سال جديد واسه تو هم سال رسيدن به آرزوهات باشه . بووووووووووووووس
مامان نادیا و نلیا
17 فروردین 93 15:02
شهرزااااااااااد جوووون سال نوتون مبارک عزیزم......ببخشییییییید دیر شد سال خیلی خیلی خوب و خوشی داشته باشید.... چه سفره ی جمع و جور و خوشکلی انداختی این جییییییگر چی این وسط...فداااااش مرسي عزيزم سال نو بر شما هم مبارك باشه .چشمات قشنگ مي بينه عزيزم
فریبا
18 فروردین 93 0:32
اوه اوه!!! توی یه واحد!!! متاسفانه بله
خاله مینا
20 فروردین 93 21:48
قالب جدید وبلاگ اهوراجونمو نیگا چقد خوشمله ممنون ک لینکم کردی عزیزم فدایییی تو عزیزم مرسی . معلومه که لینکت میکنم گلم
ناهید
21 فروردین 93 9:05
سلام عشقم کجاییییییییییییییییییی؟ عکسای جدید کی میزاری پس ؟ سلاااااااااام به روی ماهت . اتفاقا قبل از عید عکاس اومد مهد و با هفت سین از بچه ها عکس انداخت ی لباس بختیاری هم به اهورا پوشوندم و باهاش عکس انداخته .ولی متاسفانه چون سرشون خیلی شلوغه هنوز عکسا آماده نشده به محض آماده شدنش خبرت میکنم عسسسسسیسسسسسسسسسسسسسسم .
مامان اهورا(نرگس)
24 فروردین 93 16:04
سلام سال نو مبارک جیگری خاله چقد خوشگلی از اینکه دیر دیر بهتون سر میزنم منو ببخشید خواهش ميكنم عزيزم . ولي دلمون براتون تنگ ميشه ها
رضوان
24 فروردین 93 18:13
هستم دوست ناااااااااااااازنینمممممممممم غیبت نذاریااااااااااااااااااااااااااااااااا باشه سعي ميكنم غيبت نزنم برات .
عمه سمیه
26 فروردین 93 10:08
الهی فداااااای شکل ماهت شم من دلم برات خیلیییییی تنگ شده عمه ای.کاش پیشت بودم زود زود میدیدمت مااااااااااا هم بسياااااااااااار دلمون واسه شما تنگه . ولي چه كنيم
مامان اهورا(نرگس)
26 فروردین 93 16:17
وای شهرزاد جونم قربونت برم الهی,به خدا خیلی دلم می خواد تند تند بهت سر بزنم ولی از یک طرف کار تو مدرسه و از یه طرف کار خونه و اهورا و..... راستی پیام قبلی رو مامانم از طرف من گذاشته بهش گفتم مامان من وقت نمی کنم برو به دوستای من سر بزن......خیلی دوست دارم و می بوسمت چه مامااااااااااااااان باحالي داري خدا برات نگهش داره عزيزم. از مامان خيلي تشكر كن . ميدونم واقعا سخته با بچه و كار بيرون از خونه . مرسي كه بازم بهمون سرميزني
عمه سمیه
26 فروردین 93 17:07
دلم واسه شما هم خیلی تنگ شده عزززززیم منظورم از اهورا شما هم هستید جیگرم عشق به اهورا از عشق به شما نشات میگیره فدات مررررررررررررررررررسي . ميدوني كه چقدر دوستت دارممممممممممممممممم عشقممممممممممممممممممممممممممممم
رضوان
29 فروردین 93 23:41
شما دیگه خییییییییییییییییییییلی غیبت داریداااااااااااااااااااااااااااااااا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآره رضوان جونم راست ميگي ولي اين روزا اداره خيلي خر تو خره سرمون خيلي شلوغه به محض اينكه فرصت پيدا كنم ميااااااااااااااااام عززززززززززيزمممممممممممممم
مامان امیرعلی
30 فروردین 93 2:29
پس نظر من کووو؟ من هرچي نظر بود تائيد كردددددددددددددددم بخدا
مامان امیرعلی
30 فروردین 93 2:31
ای جونم اهورا ی خاله خیلی خوشگل افتادی سفره هفت سین مامانی هم خیلی با سلیقه است. مررررررررررسي عزيزم چشمات قشنگ مي بينه
مامان نادیا و نلیا
30 فروردین 93 14:36
شهرزاد جون پست جدید بزار عکس آپ دیت اهورا جونو میخوااااااااااااااااااااااااام باشههههههههههههههههه گلم بزودي
مامان امیرعلی
31 فروردین 93 1:43
اشکال نداره عزیزم پیش میاد گاهی نظر ها نمیرسه ولی من بهتون سر میزنم و نظراتم رو چک میکنم.راستی عکس گذاشتم. مرسي عزيزم حتما ميام
ناهید
31 فروردین 93 7:05
سلام عزیزم روزت مبارک گلم ایشالا سالیان سال زنده باشی و روز زن کنار عزیزانت باشی عشقمممممممممممممممممممممممممممممم مرررررررررررررررررررررررررررررررررسي دختر باران عاااااااااااااااااااااااشقتم
خاله مینا
31 فروردین 93 20:07
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد ! روز زن مبارک ! روزت مبارک دوسته گلو خوبو ماهو خوشگلم مرررررررررررررررررررررسي عزيزم . روز مادر عزيزت هم مبارك باشه
مامان آنیل
31 فروردین 93 20:12
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک ممنون عزيزم بر شماهم مبارك
مامان امیرعلی
1 اردیبهشت 93 0:05
عزیزم روز مادرت مبارک. پس روز خودم چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 1:53
سلام شهرزاد خوشگل مهربونمممممممممممم ببخشید دیر اومدممممممممممممممممممممممماول سال نو مبارک بعدشم روزت مباک خوشگلمممممممم الهی فدای پسر ناز بشمممم قربون چشاش انقدر عسلههه مررررررررررررررررسي عزيزم دلم برات تنگ شده بودا
باران قاصدک
13 اردیبهشت 93 20:46
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره خوشحال میشم به وب من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا ممنون عزيزم باشه حتما
مامان یاشار
17 اردیبهشت 93 18:10
ای من قربونت برم آخه دلم خیلی براتون تنگ شده بود. هزار ماشالا واسه خودش مردی شده پسرم. یه عالمه بوسسسسسسسسس راستی خانوم گل منبازم رمز ندارم اگه فرصت کردی برام بزار لطفاً وااااااااااااااااي ببين كي اومده ديدنمون . حتما ميام عزيزم
رضوان
17 اردیبهشت 93 20:35
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام ماامانیه اهورای عزیزم .. اهورا جونم خوبه حالش ؟ ممنونممممممم .. اره مامانم بیمارستان بود .. اسید معدش برگشته بود ب ریه اش ریه اش رو درگیر کرده بود ولی خدا رو شکر الان خوبه ... این روزا ام همش امتحان دارم و درگیرم .. ببخشییییییییییییییدددد بابت تاخیرم دوووووووووووووستتون دالم ی عااااااااااااااااالمه واي عزيزم خوشحالم كه الان حال مامان خوبه انشاله بلا دور باشه . خيلي دلم واست تنگ شده . زودتر امتحاناتو بده و بيا وبلاگتو بنويس
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 7:20
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
رضوان
21 اردیبهشت 93 10:43
مامان افسانه
21 اردیبهشت 93 11:46
سلام چه پسر ماه نازی سال نو مبارک باشه عزیزم البته الان نزدیکه روز مرد هم روز بابای مهربونت هم روز شما گل پسر مبارک باشه خاله جونم خوشحال میشم لینک کنیم البته با اجازتون شما لینک شدی حتما به ما سر بزنید ممنون عزيزم شما هم با افتخارلينك شديد
خاله مینا
21 اردیبهشت 93 13:26
سلام شهرزادجون خوبی عزیزم؟ چ خبر؟ اهوراجونم چطوره؟ کم پیدایی خانومی نمیگی دلم تنگ میشه؟ راستی رمزت عوض شد؟ منم دلم واست تنگ شده عزيزم . آره رمزمو عوض كردم ميام بهت ميگم عزيزم
رضوان
21 اردیبهشت 93 17:22
قالب جدیدووووووووووووووووو عشق استتتتتتت من چی منم رمزززززززززززز مرررررررررررررررررررسي عزيزم . چششششششششششششم
mojde
21 اردیبهشت 93 19:49
khoda negah dare مررررررررررررسي عزيزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
22 اردیبهشت 93 16:59
سلام قربونتتتتتتتتتتتتتتتت برممممممممم خوبییییی من هی دیر میام سر میزنم شرمندتم عشقممم پسر عسل عشق منو کلی بوس کن دوستت دارم زیاددددددددددددددددددددددددددددد دور از جون عزيزم . ميدونم سرت شلوغه ازت توقع ندارم بووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
22 اردیبهشت 93 17:04
رمز عوض شدهههههههههههه بخدا قبلیو میزنم 100 بار باز نمیشههههههههههههههههه بیا پیشمممم بوسس اووووووووووووووووووووومدم
خاله مینا
23 اردیبهشت 93 23:41
منم رمز میخوام شهرزادجوووووننننننممممممممم باااااااااشه عزيزم
مهسا
24 اردیبهشت 93 20:22
سلام چه گل پسری این اهورا خوشحال میشم به ما هم سر بزنید حتماااااااااا مرسي
مامان افسانه
25 اردیبهشت 93 11:18
سلام اول از همه تولدتون مبارک باشه ان شااالله همیشه سلامت باشید و کنار عزیزاتون خوشبخت باشین مهد رفتن اهورا جونم مبارک چون تو پستهای مربوطه نمیشد نظر بدم اومدم اینجا نظر دادم نگی دوستم بی وفا بود مرررررررررررررسي عزيزم از لطفت . ميام رمزو بهتون ميگم
همکلاسی
27 اردیبهشت 93 11:08
یادم باشد که زیبایی‌های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند. یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می‌خواهم باشند. سلام و عرض ارادت ممنون .
مامان سولماز
27 اردیبهشت 93 14:36
سلام خانوم خانوما خوبی عزیزم؟ ما که رمز نداریم!!!!!!!!!!!!! چشششششششششششششم عزيزم
هستی
28 اردیبهشت 93 18:16
سلام پیش ما هم بیایید خوشحال میشیم منتظرم مرسی چشم عزیزم حتما
♥مرجان مامان آران و باران♥
31 اردیبهشت 93 16:40
سلام عشق من مهربونم بی زحمت اون رمزتو تو خصوصی بده یا تلگراف کن چون رمزو عمومی گذاشته بودی من پاک کردم سیو ندارم بوسسسسسسس عزيزم گذاشتم واست
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 خرداد 93 0:36
شهرزاد جونم ببخشیددد عذاب وجدان گرفتم هی میام میگم رمز رمز بخدا برام خیلی مهمی ولی رمزت پاک شد دیگه عشششششششششششقم اومدم رمزو گذاشتم دوست خوشگلم
فریبا
3 خرداد 93 10:21
من رمز می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااام چششششششششششششششششششششششششششششششششششم عزيزم
سمیرا مامان اهورا
3 خرداد 93 13:55
شهرزاد جووووووووووووووووووووون من رمز ندارمممممممممممممممممممممممم چشششششششششششششششششششششششششششششششششم عزيزم
مامان سولماز
4 خرداد 93 14:22
سلام خانومی من هنوزم منتظر رمز هستم اوووووووووووووومدم عززززززززززززززززيزم
...مامان نیلوفر...
7 خرداد 93 10:53
من اومدممم رمززززززززززززززززززز میخوااام..... تنبللللللللللللللل بالاخره اومدي ميام الان