اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

اتمام دوران دانشجویی

1394/11/19 9:47
741 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گل و دوست داشتنیم سلاااااااااااااااااام. بالاخره این دوران کوتاه خوب و دوست داشتنی تموم شد و بنده در شرف گذراندن پایان نامه ام می باشم . خیلی زود گذشت . طی این دوران یه دوست خیلی گل پیدا کردم به اسم سپیده خانم که از خوبی چیزی کم و کسر نداره . و دوران بینهایت خوبی رو با هم سپری کردیم . انشاله به زودی عکسها و مطالب جدید از پسر شیطون بلام میام .

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان افسانه
19 بهمن 94 14:08
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام شهرزاد جونم مبارکهههههههبه سلامتی عزیزم خیییلی خوشحال شدم دیدی چه زود گذشت میگفتی برام یکمی سخته سلاااااااااااااااااام به هرچی آدم با معرفته . خوبی عزیزم . میدونی چقدر دلم واسه تو و نینی گولوت تنگ شده . مرسی که بازم میایی پیشمون . آره عزیزم خیلی زود گذشت انشاله شاهد موفقتیهای شما هم باشیم عززززززززززززززززیزم . می بوسمتون و انشالا به زودی میام به دیدنتون
مینا
27 بهمن 94 21:16
سلاااااممممم شهرزاد مهربونم. این مدت همیشه ب یادت بودم عزیزدلم امیدوارم ک حال خودتو اهورای خوشگلم خوب باشه. خوشحالم ک ارشدتو ب خوبی تموم کردی عزیزدلم. منتظر عکسای جدید هستم سلام دختر ناز ودوست داشتنی خووووبی عزیزم منم برای تو آروزی موفقیت دارم مرسی که به یادم بودی
ناهید
30 بهمن 94 21:13
سلام عزیزمممممممممممم خوبی به سلامتی انشاءالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی دوست خوبم منتظر پستای جدید و عکسا هستم اون اهورای خوشگلو هم ببوس جفتتونو میبوسممممممم ُسلااااااااااااااااااااام به روی ماهت عشقم حالت خوبه ؟وای که چقدر دلم برات تنگ شده عزززززززززززیزم . ممنون دوست همیشه مهربونم با آروزهای بهترینها برای تو
رضوان
1 آذر 95 18:05
سلاممممممممممم به شهرذاد جونه عزیزمممممممم کلللیییییییییی شرمندتم و دلم برات تنگ شده و شمارتم ندارم بیا شمارتو واسم بزار عزیزززززززززززززززززززززززززززم سلاااااام عزززززیزم حالت چطوره خوبی ؟؟؟یکی دوبار برات پیام دادم گلم ولی جواب ندادی نمی دونم چرا. ولی میام شمارمو برات میذارم حتما می بوسمت
سمانه
6 فروردین 96 8:50
سلااااام خانوم خانومها... خوبی؟؟؟؟ گل پسرمون چطوره؟ به سلامتی انشاءالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی. سال نو مبارک عزیزدلم. سلام بر تو دوست وفادار خووووودم ممنونم عزیزم از همه مهربونیات