اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

من اهورا سه ماه دارم

1391/6/21 15:04
454 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوند بخشنده مهربان

سلام به تمامی دوستان این وبلاگ . میخوام در مورد به دنیا اومدن ستاره زندگیم براتون بنویسم . روز ١٩/٣/٩١ یه ستاره درخشان از آسمون افتاد و اومد توی خونمون . اسمش بود اهورا. یه پسر خوشگل توپول ٤ کیلویی با موهای مشکلی و چشمایی که اینقدر باد داشتن که باز نمیشدن . مثل ژاپنيا. وقتي توي بيمارستان بغلش كردم كه بهش شير بدم از گرماي بدنش تمام تنم داغ شده بود . باورم نميشد اين ستاره كوچولو مال من باشه . از صميم قلب دعا ميكنم خداوند تمامي بچه هارو واسه پدر و مادرهاشون حفظ كنه . هيچ وقت تصور نميكردم بچه اينقدر عزيز ميشه. طوري كه نفسم به نفسش بند باشه. اهورا كوچولوي مامان از همون روز اول شكمو بود . همش گريه ميكرد و شير ميخواست . منم كه شير نداشتم و پرستارا براش شير خشك درست كردن . و همين مقدمه اي شد كه ني ني خوشگل ما ديگه مي مي مامانو قبول نكنه و شير خشكي بشه. حالا از اون روزا سه ماه ميگذره و پسرم الان سه ماهو تموم كرده و وارد چهارماهگيش ميشه. الهي كه مامانش قوربونش بره. يه پسر آروم و به تمام معنا آقا. تا مشكلي نداشته بي بهانه گريه نميكنه . به خنده هاش دلم ضعف ميره . يه سرو صداهايي از خودش در مياره كه دلم ميخواد صبح تا شب فقط بشينمو گوش كنم .يه چند تا عكس از اين وروجكم براتون مي ذارم .

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:43
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
پایا
19 شهریور 91 13:45
سلام دوست جونم خوش اومدی به جمع نی نی وبلاگیها امیدورام لحظه های خوب و خوشی رو توی وبلاگت ثبت کنی .بوووووووووووووووسسسس
مامان یاشار
19 شهریور 91 14:30
سلام شهرزاد جون. پسر شیرینی داری. مرسی که بهمون سر زدی. منم لینکت میکنم
مامان تارا
19 شهریور 91 22:49
ای جان چه ناز خوابیده
ورودتون رو به این دنیای زیبای کوچولوها خیرمقدم عرض میکنم


مرسی مامان مهربون تارا

مامان تارا
19 شهریور 91 22:50
میشه لطف کنین الان بیاین به این وبلاگ و به دخملی من رای بدین ؟ شماره 20 تارا خانم
رای گیری تا فردا ادامه داره /ممنونم
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


رای دادم عزیزم
زینب (مامان امیر عباس)
8 مهر 91 20:17
خدابراتون نگهداره انشالله


انشاله خدا قسمتتون مبکنه.صبور باشید
خاله مرجان
15 مهر 91 18:55
عزیزم همیشه شاد باشی و سلامت,1000 تا بوس!


مرسی خاله ایشالا به همین زودیا نی نی شما هم میاد و باهم بازی میکنیم
نلیوفر کرمانشاه
27 بهمن 91 13:12
سلام به نظرم بچتون خیلی بانمکه اما شکل ظاهری خیلی مهم نیست . مهم امیدی هست که به همراه خودش آورده . امید به زندگی . خوشهالم که اینهمه زندگی شما پر از امید شده .


مرسی از لطفت عزیزم