اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

شمارش معکوس

1391/7/17 17:11
376 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا بخاطر این هدیه ارزشمند روزی هزاران بار شکر

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پسری

دو روز دیگه چهارماهگیت تموم میشه عزیز دلم و به سلامتی وارد پنجمین ماه زندگیت میشی.پس فردا یعنی چهارشنبه ١٩/٧/٩١باید بریم و واکسن چهارماهگیتو بزنیم

خداکنه گریه نکنی و تب نکنی. البته بعدش میریم خونه مامان بزرگ.واسه همین یکی دوروزی خونه نیستیم که بیام و وبلاگگتو بنویسم . پیشاپیش ماهگردت مبارک پسرم

 راستی پسلی . امروز دیگه تونستی بدون کمک غلت بزنی . مامان قوربونت بره عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاشار
17 مهر 91 16:47
مبارک باشه 4 ماهگی اهورا جون پیشاپیش. هزار ماشالا که واسه خودت مردی شدی


مرسی خاله جون . میخوام زودتر بزرگ شم بیام با یاشارجونم بازی کنم
پگاه
18 مهر 91 1:32
وای مبارکت باشه عزیز خاله . دیگه حسابی مرد شدی ها زودتر بیا با پایا شیطونی کنین


بوووووووووووووووس خاله جونم
مامان رويين
18 مهر 91 10:18
الهي روزت مبارك عزيز دلم
ما شمارو خيلي دوست داريم با شما هم دوستيم


مرسی خاله جون که به ماهم سرزدی. بوووووووس هزارتا واسه رویین جون
مامان یاشار
18 مهر 91 19:33
آره عزیزم حتماً یاشار هم خیلی خوشحاله که دوستای خوبی مثل شما داره


قوربون این خاله مهربونم برم بوووووووووووووس
مامانی آدرین
19 مهر 91 14:09
عزیز دل خاله مبارکت باشه که وارد چهار ماهگی شدی بــــــــــــــــــــــــــوس اهورا جان


خاله جون چهار ماهگیم تموم شد وارد 5 ماهگی شدم بووووووووووس
نایسل
19 مهر 91 21:13
سلام شهرزاد جونم خوبی؟؟؟
مرسی ومدی وبم بهم سر زدی ازاشنایی ات خوشحال ممم الهی دوستای خوبی بشیم موافقی لینک کنیم هموو
وایی لپاشوووو بخورممممم منن


مرسی عزیزم که اومدی تا با هم دوست شیم با کمال میل لینکت کردم بوووووووووووووووس
خاله مرجان
22 مهر 91 20:20
مبارک باشه عزیزم


مررررررررررررررررسی خاله مرجان جونم