اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

واکسن پایان چهارماهگی

1391/8/11 12:06
621 بازدید
اشتراک گذاری

تو بلوری . گل نازی . گل ناز . خنده کن کودک من. بنشین مثل پروانه ای شاد بر گل دامن من. کودکم از تو جانم به تن است. جایت آغوش من است.

مامانی خیلی خوشحاله

niniweblog.com

پسرخوشگل مامانی. پسر عزیزم که اگه مامان روزی هزار بار قوربونت بره بازم کمه. آخه تو چقدر  آقایی چقدر با حیا  و نجیبی مامانی. چهارشنبه صبح با بابایی رفتیم که واکسنتو بزنیم .هروقت میخوان برات واکسن بزنن مامانی قبلش حسابی گریه میکنه . اینبارم مثل همیشه همینکه سرنگو درآوردن که واکسنو بزنن برات مامانی پشتشو کرد که زجر کشیدنتو نبینه . اما تو اینقدر با حیایی که فقط لحظه فرو رفتن سرنگ توی پای قشنگت یه گریه کوچولو کردی و بعدش آروم آروم شدی . انگار که هیچ اتفاقی نیوفتاد. بعدشم که اصلا اذیت نکردی . خدا رو شکرنه تب کردی و نه بیقراری. به قول بابایی پسرمون هزار ماشاله گویه ( قویه ) و باید همینجوری گوی بمونه. قوووووووووووووووووربون گوی بودنت مامان.

و اما چند تا عکس از گل پسر

اهورا قبل از واکسن زدن

 

اهورا بعد از واکسن

اداهای جدیدت . مامان فدات شه . نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مرجان
22 مهر 91 20:16
موش موشک من ,گربه میشم میام میخورمت ها با این ژستای قشنگت!<






*



مرسی عزیزم که به ما سر میزنی بووووس
مامان یاشار
22 مهر 91 20:27
ای جونم خوب دیگه پسری مرد شده هزار ماشالا. عاشق این اداهای جدیدش شدم شهرزاد جون. حسابی بچلونش از قول من


مرسی مامانی یاشار . شما هم یاشار جونو حسابی ببووووووووس
دوست من
23 مهر 91 15:41
واااای خدا قربونش بلم من با اون اداهای خوشکلش به سلامتی واکسن چهارماهش رو زدی واقعا استرس داره درکت میکنم خواهرررررر


مرسی از احساس همدردیت عزیزم
مامانی آدرین
24 مهر 91 13:32
شهرزادجان خیالت راحت شد که واکسن چهار ماهگی اهورا را زدی خدا شکر که تب نکرد و اذیت نشد اهوراجان از طرف خاله ببوس


آره عزیزم خدارو شکر فینگیلی اصلا اذیت نکرد مامانی و بابایی رو. شما هم گل پسر خوشگلمونو ببوس
پگاه
24 مهر 91 13:56
جیگرتو برم خاله با اون اداهات .ماهی شدی عزیز دلم؟ چی میخوای بگی با اون دهنت خوشگلت؟ هزار تا میبوسمت گل قشنگ


بوس خاله جون پایا گلی رو ببوس