اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

نظرات (5)

مامانی ادرین
5 آذر 91 20:12
شهرزاد جان کجایی کلی دلم برای خودت و پسر گلت تنگ شده برامون نوشته جدید بگذار و عکس از اهورا جان


سحر جان حسابی درگیر اثاث کشی و تعمیرات خونه جدید هستیم ولی به زودی با کلی مطلب میاییم
سمیرا مامان اهورا
7 آذر 91 11:44
شهرزاد جون پس کوووووشی چرا اپ نمیکنی
دلمون واسه اهورا کوشولومون تنگیده بیاید دیگه
اهورای خوشملمو ببوس
منتظرم زود بیا


عزيزم سخت در گير تعميرات و بازسازي خونه هستيم. منم دلم واسه شماها و بقيه دوستان تنگيده. به زودي با يه عالمه خبر مياييم. شما هم اهوراي خوشگلمو ببوس
مامان یاشار
13 آذر 91 22:35
شهرزاد جون به سلامتی جابجا شدین؟ گل پسرم خوبه؟ دلم براتون تنگ شده بود. از طرف من عروسک شیرینت رو ببوس


مرسي گلم كه بهمون سرزدي. كماكان در گير بنايي هستيم . اي دي اس ال هم ندارم . الان از سر كار دارم مي نويسم تو هم عزيز دلمو ببوس
مامان یاشار
22 آذر 91 13:37
ایشالا که خوب باشی شهرزاد جون . هی میام اهورای خوشگلم رو ببینم میبینم هیچ خبری نیست. ایشالا که کارات به راحتی و زود تموم شن و بعدش بیای جبران کنی و هی برامون عکسای پسر خوردنیت رو بزاری


مرسی که به یادمون هستی
مامان یاشار
30 آذر 91 12:25
شب یلدات مبارک شهرزاد جون. اهورای شیرینت رو ببوس


مرسي گلم يلداي شما هم مبارك .