اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

پایان هفت ماهگی

1391/10/19 8:57
439 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جونم باورم نمیشه فسقلی من امروز هفت ماهش تموم میشه و وارد هشتمین ماه زندگیش میشه. این فسقلی همونیه که هفت ماه پیش یه نی نی کوچولو بود اما امروز اینقدر شیرین شده و اداهای شیرین در میاره که آدم باورش نمیشه همون فسقلی باشه. خدایا بزرگیتو شکر. خدایا بخاطر این نی نی قشنگ و دوست داشتنی و سالمی که به ما هدیه دادی هزاران هزار بار شکر.

پسر قشنگم. تمام زندگی مامان و بابا . هشت ماهه شدنت مبارک. انشالا عمرت طولانی و دلت شاد و آرزوهایت دست یافتنی باشن.

 

 

اهورا و پدر بزرگ مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاشار
21 دی 91 21:08
ایشالا 120 ساله بشی عزیز دل خاله. چه آرزوی قشنگی برای پسرت کردی شهرزاد جون منم آمین میگم


مرسی خله جون نسترن . این آرزو رو واسه همه نی نی ها دارم
فریناز و همایون از آیداهو
23 دی 91 10:55
امیدواریم که هر چه زودتر اهورای عزیز رواز نزدیک ببینیم


واااااااااااااااااای چقدر خوشحالم کردین دلم براتون یه ذره شده بخدا. عرشیای گلمو ببوسین
مامان شايان
24 دی 91 10:14
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php


باشه عزيزم
سمیرا مامان اهورا
25 دی 91 19:41
مبارک باشه 8 ماهگیت پسر خوشگل من
ایشاا... 200 ساله بشی فسقلی جونم



مرسي عزيز دلم. شما هم عروسك خوشگلمونو ببوس
سمیرا مامان اهورا
29 دی 91 21:54
سلام شهرزادجونم
جوجه کوچولوی من چه میکنه
شهرزادجونی تولد اهورا توی محرم بود و واسه همین نتونستیم جشن بگیریم این شد که گذاشتیم واسه بعداز محرم و صفر هههههههه


مباركش باشه عزيز دلم ايشالا صد و بيست ساله بشه