اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

وااااااااااااااااااااااای عکسای آتلیه آماده شدن

1392/5/30 9:04
1,588 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یکماه پیش عکاس اومد مهد کودک و از تمام بچه های مهد عکس انداخت . امروز عکسا آماده شدن.

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩



 

 شکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahang

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام عزیزم

chtistmas divider

 

شکلک های شباهنگشکلک های شباهنگ

 

http://love-story-e.mihanblog.com/post/352

اهورا و پایا خوشگلم

از راست : آرتین. مبین. رامش. پایا. کیارش. رادین

این عکس نیاز به توضیح داره : اهورا زمانی که این عکسو میگرفتن نبود ولی خانم عکاس این جوری عکس اهورا هم آورد پیش بقیه بچه ها

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

عمه سمیه
4 بهمن 91 15:39
وای خدا جوووونم چقد عسل شدی جیگرم ایشالله عکسای دومادیت .فدات شم که این قد ناناس و آقایی به مامانی بگو برات یه عااااالمه اسفند دود کنه
سمیرا مامان اهورا
4 بهمن 91 15:47
چه عکسای نازی انداخته پسملمون قربونت بشم خوش عکس خاله
شهرزاد جون مرسی از لطفت چشمات قشنگ دیده عزیزم هزینه تزیینات یه چیز تو مایه های 400 500 شد تقریبا


مرسی عزیزم. انشالاه صد وبیست سال زنده باشن
عمه سمیه
4 بهمن 91 16:40
قربونت برم عزیز دلم چقد جیگرو ناناس شدی ایشالله عکس های عروسیت به مامان گلت بگو برات یه عالمه اسفند دود کنه چش نخوری خوشگل من
ت

چشمات قشنگ میبینه عزیزم. مرسی از لطفت گلم. بوووس
پسرعمه محمدرضا
4 بهمن 91 21:00
سلام زندایی این عکسای اهورا خیلی خوشگله.ازطرف من اهورا رو ببوس
(من گفتم آبجی مهسا نوشت)


آآآآآآآآآآی قوربون تو گل پسر برم من . باشه عزیزم می بوسمش. توهم به آبجیات بگو ازطرف من تورو ببوسن
معصومه ومهسا
4 بهمن 91 21:06
وای که پسردایی نازمون چقدر تو این عکسا جیگرترشده


چشمای قشنگتون قشنگ میبینه عزیزای من . بوووس
خاله فریناز از آمریکا
7 بهمن 91 0:44
شهرزاد جان کاش من اونجا بودم و پسر خوشگلتو بغل می کردم و یک بوس گنده از اون لپاش می کردم..اما حیف که نیستم.....خیلی دوستتون دارم عزیزانم ..


ما هم خيلي دوستتون داريم عزيزم و بي نهايت دلمون براتون تنگ شده . عرشياي عزيزمو ببوس
عموهمایون
7 بهمن 91 0:59
فدای تو بشم من


مرسي عمو جون
همایون
7 بهمن 91 8:13
کابویی جوان باید بیای پیش خودم باهم تو تکزاس بریم اسب سواری


عمو همايون اگه راست ميگي بيا منو ببر ديگه ....
پگاه
7 بهمن 91 12:35
جیگرتو برم خپل باغ گلها عکسات خیلی خوشگل شدن ولی خودت خیلی ماهتری عزیزدلم


مررررررررررررررسي خاله جونم
مامان آدرین
11 بهمن 91 14:42
به به چه زیبا وناز هزاران بوس من که دلم می خواد از نزدیک بغلت کنم اهورا جان و به خاطر ایرانی بودن اسمت می خوام بهت بگم جشن سده ایران باستان بر شما مبارک:


مرررررررررررسی خاله جونم . مامانی وبابایی کلی واسه من دنبال اسم گشتن تا این اسم قشنگو برام انتخاب کردن .امیدوارم اهورا وقتی بزرگ شد خودش معنای قشنگ اسمشو درک کنه و از انتخاب ما راضی باشه
ارشیا از آمریکا
13 بهمن 91 8:28
اهورای عزیزم برات یه خبر خوب دارم... من تابستون سال دیگه صاحب یه داداش میشم. دیروزمامانم رفته دکتر بهش گفته بچه ات پسره.... باتو میشیم سه تقنگ دار... زودتر آماده شو که بیای پیش من ....


مبارررررررررررررکه عزیزم خیلی خوشحال شدم. مامانتو از طرف من یه بوس گنده اش کن
همایون
13 بهمن 91 8:30
اولین دعوت نامه رو برای شما میفرستم...این رو بهتون قول میدم....




ببینیمو تعریف کنیم عمو همایون
بابای اهورا
13 بهمن 91 23:08
دست مامانی گلت درد نکنه زحمت کشیده وقت گذاشته برات عکسای خوشگلتو آپلود کرده که یادگار بمونه که دوستات هم ببینن.


مرسی عزیزم از اینکه با این همه مشغله اومدی و بهمون سرزدی . بوووووووووووووس
مامان یاشار
14 بهمن 91 20:46
وای خودم تک نفره قربونش میرم یه عالمه. فکر دل ماها رو بکن شهرزاد جون اینا رو میزاری دسته گلت پیشمون نیست که هی بچلونیمش دلمون آب میفته. یه عالمه ببوسش. دلم براش یه ذره شده بود


مرسی قوربونت برم لطف داری عزیزم. دل منم واسه خودت و یاشار عسلم یه ذره شده
عموهمایون
14 بهمن 91 21:27
منتظر عکس های جدید تر هستیم.اگه امکان داره یه ویدئو هم تو یوتیوب آپلود کنید....


باشه چشم حتما
سمانه
28 بهمن 91 21:47
سلام عزيز دلم خيلي خوشگل شدي دوست دارم


مرسي قوربونت برم اون چشماي خوشگلت قشنگ ميبينه بوووووس
مامان سارا
3 اسفند 91 16:28
شهرزاد دوست داشتنی من...نمیدونی چقد خوشحال شدم از کامنتت...اشک تو چشمام جمع شد...یاد همه محبتهات و خنده های قشنگت افتادم. ممنون که به من سر زده بوده...ماشاله به اهورا و چشمای زیباش...خدا حفظش کنه. خیلی نازه ماشالهووواز طرفم جسابی ببوسش


وااااااااااای عزیزم چقدر خوشحالم کردی که اومدی به وب اهورا. ایشالا همیشه در پناه یزدان خانواده چهار نفریتون سالم و شاد باشین .خیلی دوستت دارم عزیزم و کوچولوهای نازتو ببوس
م(خط خطی خوانا)
15 فروردین 92 14:37
عکسای اتلیه خیلی قشنگ بودن


ممنون عزیزم چشمای قشنگت قشنگ میبینن
شکوفه
26 شهریور 92 13:14
خیلی قشنگه عکست.عاشق هر 2 تاتونم جفتتون با نمکید.اصلا نمک دون منه جووجت


مرررررررررررررسي عزيزم لطف داري