اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

آخرین پست 91

1392/2/4 20:22
335 بازدید
اشتراک گذاری

خطاب به همه دوستای خوبم :

12ماهسال گذشت ...

بعضیا دلشون شکست . بعضیا دل شکوندن . خیلیا عاشق شدن . خیلیا تنها .خیلیا از بینمون رفتن . خیلیا بینمون اومدن. گریه کردیم ... خندیدیم... زندگی بر خلاف آرزوهامون گذشت. فقط یک روز مونده . یک روز ... از اون همه خاطره .آرزو دارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید.  

اهورا و شوهر عمه مهدی

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
30 اسفند 91 0:18
شهرزاد عزیزم، امیدوارم سال خوبی پیش روتون باشه. پیشاپیش نوروزت مبارک
اهورای گلم رو ببوس

بابت پی نوشتت خیلی ناراحت شدم. نگران نباش اون شخص خودش روزی در آتش کارهای خودش خواهد سوخت


مرسی عزیزم.منم سال بسیار خوبی رو براتون آرزو میکنم دو تا گل خوشگلتو ببوس
فریبا
30 اسفند 91 3:17
عزیزم مهم نیست که بقیه چقدر بد بودن، مهم اینه که تو پیش خودت و خدای خودت سرت بلند باشه و همیشه رو سفید باشی
می بوسمت و براتون سال خوبی رو آرزو می کنم


آره عزیزم دقیقا همینه که تو میگی . منم سال خوبی رو براتون آرزو میکنم
نیلو فر
1 فروردین 92 13:00
سلام شهرزادجون . سال نوخودت ونوبهار نی نیت رو تبریک میگم . ایشالله سال خوب وخوشی درکنار هم داشته باشین . ازبلا به دور . نزریک سعادت همراه رفاقت بارفیقان باوفا .


مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه و انشاله امسال به همه آرزوهات برسی
مامان سحر
31 اردیبهشت 92 14:17
وای الهی چه پسر خوشگل و بانمکی...بوووووووووس از لپای نمکیش...