اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

نظرات (7)

مامانی آدرین
2 بهمن 91 19:29
سلام شهرزاد جان ما شا الله چقدر اهورا جان بزرگ شده خدا حفظش کنه
اهورا جان نوش جان شیر بخور تا زودتر بزرگ بشی


مرسی خاله جون. اینقدر دیر به دیر به ما سر میزنید که اینجوریه دیگه
دلمون براتون تنگ شده بود خیلی. آدرین گلمو ببوس

سمیرا مامان اهورا
2 بهمن 91 20:46
سلام خوشمل پسر من ماشاا... چه موهایی داری تا حالا دقت نکرده بودم
قربون پا خوردنت بشم عزیز دلم


مرسی خاله جون . یه کم به چشم خریدار بهم نگاه کن

عمه سمیه
3 بهمن 91 11:23
فدای شکموییات که به پای خودتم رحم نمیکنی عمه جونم خیلی دوست دارم کاش پیشم بودی هرروز می دیدمت جیگمل من


به بابام رفتم عمه جوووووونم X
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
4 بهمن 91 14:03
ماشاااااااااااااااااااااااااااااااالله خیلی نازه خدا برات نگهداره انشالله


مرسی عزیزم انشاله به همین زودیا خبر مامان شدنتو بشنوم
همایون
7 بهمن 91 8:14
مامانی آدرین
11 بهمن 91 14:43
عمه خديجه
26 بهمن 91 18:14
دردت به جونم.چرا مريض شدي عمه جان.نبينم مزيض شدي انشالله خوب بشي.فدات عمه


مررررررررررررسی عمه جون که اومدی بهم سرزدی. دیگه دارم خوب میشم. از پس مریضی خوب براومدم عمه جونم . بوووووووووووس