اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ستاره زندگی مامان و بابا

بازی وبلاگی

1391/11/23 8:37
624 بازدید
اشتراک گذاری

من توسط یکی از دوستای خوب وبلاگیم به یه بازی وبلاگی دعوت شدم . بازی به اینصورته که باید بگی چرا وبلاگتو دوست داری و در آخر دوستای دیگتو به این بازی دعوت کنی.

 

خوب من وبلاگ اهورا رو دوست دارم بخاطر اینکه :

این وبلاگ مثل دفترچه خاطرات میمونه. دفترچه خاطراتی که تمام خاطرات اهورا از بدنیا اومدنش تا بعدها که پسرم واسه خودش مردی بشه و خاطراتشو توش بنویسه به یادگار میمونه.

وبلاگ اهورا باعث میشه هروقت حرفی واسه گفتن دارم بیام و بنویسم. از لحظه های خوشی و ناخوشی . هروقت که خوشحالم یا ناراحت دیگه نیازی نیست با کسی حرف بزنم . میام اینجا و واسه خودم و دوستام  و از همه مهمتر پسرم کلی حرف میزنم

از همه مهمتر و قشنگتر اینکه دوستای خوبی پیدا کردم که بی نهایت دوستشون دارم. چون همه با هم یه وجه اشتراک داریم اونم اینه که همه مادریم .

در آخر هم دو تا از دوستای خوبمو به این بازی دعوت میکنم . امیدوارم که اوناهم خوششون بیاد

١- سحر جون مامانی آدرین خوشگلم

٢- سمیرا جون مامانی اهورا خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی آدرین
25 بهمن 91 15:51
مرسی شهرزاد جان برای دعوتت از من برای نوشتن اینکه چرا وبلاگ می نویسم و حست برای نوشتن وبلاگت خیلی زیبا و دلنشینه و من با کمال میل دعوتت را قبول می کنم

مرسی عزیزم
سمیرا مامان اهورا
28 بهمن 91 16:04
وااای مرسی شهرزاد جون که منو هم دعوت کردی نمیدونی چقد خوشحال شدم
ممنون دوست خوبم
پسرکوچولومو یه گاز کنده بگیر


قوربونت برم عزیزم امیدوارم خوشت بیاد